اختتاميه جشنواره ایتاپ خشکسالی برگزار شد
جلسات و همایشها
اختتاميه جشنواره ایتاپ خشکسالی برگزار شد

 جشنواره ایتاپ خشکسالی با هدف ایجاد فرهنگ ایده پردازی در حوزه ی آب، ریز گرد و انرژی های تجدید پذیر عصر روز دوشنبه ۲۰ اسفند ۹۷ در سالن آمفي تياتر جهاد دانشگاهي خوزستان با معرفي ايده هاي برتر و تقدير از برگزيدگان به كار خود پايان داد.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري خوزستان- در این جشنواره مجموعا ۱۸۳ ایده از طریق سایت ایتاپ به دبیرخانه جشنواره ارسال و مورد داوری قرار گرفت. در ارزيابي اوليه ۱۵۰ ايده پالايش شد كه از اين بين ۲۸ ايده برگزيده شدند.

از میان ۲۸ ایده برتر ۱۰ ایده با هماهنگی ستاد خشکسالی و آب معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به دومین جشنواره ایده، استارتاپ و هم اندیشی شرکت های دانش بنیان که توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد راه یافتند. در این میان ایده «تثبیت كانون های بحرانی مولد ریزگرد استان خوزستان با استفاده از روش نوین و تلفیقی تثبیت بیوشیمیایی, بیولوژیك و مكانیكی» به عنوان یکی از ایده هاي برتر جشنواره توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری معرفی شد.

همچنين در آیین تجلیل از منتخبین این جشنواره كه توسط پارک علم و فناوری خوزستان برگزار شد داوری نهایی بین ۲۸ ایده انجام شد و ایده های برتر در نحوه ارایه انتخاب شدند.

(0 نظر)
عبارت امنیتی را وارد نمایید.